Reeeegeeeennnn! - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu Reeeegeeeennnn! - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu

Reeeegeeeennnn!

Door: elinevreeker

Blijf op de hoogte en volg Eline

05 Juli 2012 | Frankrijk, Belvès

tijd voor een nieuw reisverslag dacht ik zo. aangezien dit al dag 2 van complete regen is :(

om even aan te sluiten bij mn vorige reisverslag begin ik maar op dag 2m zaterdagochtend.
aangezien de kinderen in het weekend vrij waren, en Els al de eerste aankomsten van de nederlandse vakanatie had (het zuiden kreeg als eerste vakantie) kon ik meteen aan de slag! 's ochtends lekker broodje gegeten, ons ding gedaan, en 's middags rond 3 uur hadden de kinderen afsluiting van hun schooljaar op school (marieke dan van haar hele schoolperiode, want zij gaat na de zomer naar college (middelbare school)) eerst hadden ze allemaal tonbeelstukjes voor ouders ed. t was heel leuk gedaan, alleen begreep ik er vrij weinig van omdat ik geen woord frans versta (A).
daarna waren er even verderop op een veldje allemaal activiteiten uitgezet voor de kinderen, ze konden ' tickets' kopen, en dan dus bijvoorbeeld blikgooien, zaklopen en meer van die dingen. elke keer als ze zoiets goed hadden afgerond mochten ze een cadeautje uitzoeken, je weeet wel, een zak vol 20ct dingen van de action.. en ooh, weetje wie wat allemaal mee nam? juist, ik.. want ik had een tas haha
rond etensijd zijn we weer terug gegaan naar de camping. De rest van de mensen bleef daar omdat ze daar dus ook allemaal gezamelijk gingen eten. Ik heb daarna even lekker een filmpje gekeken met Evelien en Danielle. 's avonds rond een uur of 11 was er nog weer vuurwerk bij school om alles echt af te sluiten, dus was ik natuurlijk weer even gezellig mee :)

zondag was zondag! alles lekker koeteldekoet. Marieke werd 's middags opgehaald door haar engelse vriendinnetje Chloem om naar een schildercursus te gaan. Ik ging met Els, Evelien, Leanne, Kelly en Marcel even naar een marktje in eehm, ergens! Els wilde graag een krantenbak om al die rondzwervende donaldduckjes van de kinderen een beetje te kunnen bundelen.
eenmaal terug had martijn zich tegoed gedaan aan een film en een paar crackers met hagelslag, en oohja, de grond verdiende ook wel wat hagelslag :p
samen even lekker een spelletje gedaan, soaghetti gegeten, lekker in bad en avondverhaal gekeken. eb toen zat zondag er ook alweer op.

deze week moesten de kinders alleen maandag, dinsdag en donderdag nog naar school, wat betekend dat ik deze dagen nog vrij ben.
vrije dagen hebben tot nu toe een beetje dezelfde invulling. ergens net voor het middaguur opstaan, rustig wakker worden en de rest van de dag aan het zwembad besteden. Maandagavondm of eigenlijk dinsdagnacht was Amira jarig, dus ik mag zeggen dat we dat op zn zachtst gezegd goed gevierd hebben :)

dinsdag dus vrijwel hetzelfde, alleen toen wel echt heeel warm, dus heeeeerlijk genoten! 's avonds nadat iedereen klaar was, 11 uur, nog even amira haar verjaardag gevierd met lekkere aardbeientaart en een personeelsvergadering.

Gister had ik gelukkig weer wat te doen! ik heb die kinderen begin van de week een planning laten maken, of eigenlijk hebben zij opgenoemd wat ze het liefst bij mooi weer en het liefst bij slecht weer wilde doen, en heb ik daar een mooie tekening van gemaakt. Martijn wilde bij mooi weer graag picknicken op de heuvel dus dat was het plan. helaas was het weer compleet omgeslagen en hebben we de hele dag regen gehad.. 's ochtends hebben we lekker een beetje geknutseld. daarna een filmpje gekeken (wat marieke graag wilde doen bij slecht weer) en samen pannenkoeken bakken, wat echt heeel leuk was! Martijn ging daarna een buitenrit maken (op een paard) met meisjes van de camping, hij mocht mee als vertaler *how cute!* Marieke en ik hebben 's avonds nog meegegdaan met het animatieteam, en een vossenjacht voltooid :) als alleeeerlaatste heb ik gister ' achter' (dat is het personeelsterrein) keihard gewonnen met een potje Yatzee.

zohee, en toen was het alweer vandaag! nou, dus weer regen, en weer uitgeslapen, en iedereen geknipt zien worden (kapster in de woonkamer) en nu, nu verveel ik me wereeens zoals te vaak.. want wat moet ik doen met regen! ik kan nergens heeeeenn :(

nou eehm, ik ga weereens afhaken, en ik wil alleen zeggen dat ik heeeeeel erg uitzie naar de komst van mn fam!

lieeefssxxxx

  • 09 Juli 2012 - 10:35

    Oma Jansen:

    Dank je wel voor je kaart.....en we zullen je volgen. Kusje, oma.

  • 09 Juli 2012 - 20:00

    Henriëtte:

    Lieve Eline

    Wat leuk om je reisverslag te lezen ! Bedankt voor je leuke kaart ! Veel plezier en we wensen je nog een superzonnige tijd in Frankrijk !

    Veel liefs en xxxxxx
    Bas, Tom, Bob en Henriëtte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Belvès

Eline

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 602
Totaal aantal bezoekers 26800

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 24 Mei 2015

Darryl opzoeken, Ms. Maasdam

22 December 2013 - 22 April 2014

Stage deel 2, ms. Rotterdam

28 Juni 2013 - 27 Oktober 2013

Stage bij Holland America Line

29 Juni 2012 - 31 Augustus 2012

Viva la France

Landen bezocht: