HITTEEEE! - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu HITTEEEE! - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu

HITTEEEE!

Door: elinevreeker

Blijf op de hoogte en volg Eline

21 Juli 2012 | Frankrijk, Belvès

jeeeeetje wat hebben wij hier drie heeele warme dagen gehad, en dan bedoel ik met name maandag dinsdag en woensdag. maandag was dus mijn vrije dag, maar omdat een meisje was flauw gevallen zondagavond zijn we maandag niet naar sarlat geweest. ik wilde nog heel stoer in mn eentje een wandeling maken, maar het bleek heel warm. uiteindelijk heb ik kelly geholpen met het in elkaar zetten van een levend cluedo spel en 's middags nog even van het zonnetje genoten en 's avonds lekker wat gegeten op het terras met de rest van mn vrije collegaatjes.

woensdag ging martijn bij een vriendje spelen en wilde Marieke en ik eigenlijk een meidendagje houden. maar doordat het ql heel vroeg heel warm was zijn we optijd bij het zwembqd beland en daar de hele dag niet meer vertrokken. dat wil zeggen dat mijn semi-negerkleurtje al qqrdig vorm begint te krijgen :)
op woensdagavond is er elke week een eet-markt in het centrum van Belves, hierbij moet je je voorstellen dat er op een plein lange lange tafels met klapstoeltjes eromheen zijn en aan de rand van dat plein is helemaal omcirkeld met kraampjes waar ze allemaal verschillende dingen verkopen. van pizza toto salades en kip en pannekoek tot muffins en quiche dus daar hebben we lekker van genoten

donderdag heb ik weer lekker pannekoeken gebakken met de kinders, wat ik zelf altijd heel gezellig vind :)

gister hebben we lekker de hele middag aan het zwembad doorgebracht, mqqr dit keer niet in bikini, maar helpende bij een glijbanenrace, martijn als deelnemer, marieke als assistent scheidsrechter en ik was mede verantwoordelijk voor de pouletjes, altijd leuk!

nou ik heb het dus nog steeds hardstikke naar mn zin, en oohja, ik heb een muggenbuld op mn keel, dat is dus minder, maar verder alles in orde :)

liefs en een dikke kus!

  • 21 Juli 2012 - 19:10

    Anja:

    foto*s............................?????????

  • 21 Juli 2012 - 20:01

    Erik Vreeker:

    hee meis ,hou vol je wandelmaatje is onderweg en komt op 1 -9 aan ergens in de middag,zorg jij nou maar voor een goeie route.leuk dat je het goed met daan kan vinden.ik hoop allen dat ik niet te bleek bij je afsteek.
    dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Belvès

Eline

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 26808

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 24 Mei 2015

Darryl opzoeken, Ms. Maasdam

22 December 2013 - 22 April 2014

Stage deel 2, ms. Rotterdam

28 Juni 2013 - 27 Oktober 2013

Stage bij Holland America Line

29 Juni 2012 - 31 Augustus 2012

Viva la France

Landen bezocht: