adres - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu adres - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu

adres

Door: elinevreeker

Blijf op de hoogte en volg Eline

22 Juli 2012 | Frankrijk, Belvès

Voor degene die het hadden gevraagd, hier is mijn postadres:

RCN le Moulin de la Pique
La Pique

24170 Belvès - Frankrijk


ik zal echt proberen binnenkort wat foto's te uploaden, maar dan moet ik een kabeltje lenen van iemand anders, daarom gaat het niet zo makkelijk zie..

  • 31 Juli 2012 - 20:52

    Diène Bregman:

    Hoi Eline,Heb je verslagjes allemaal gelezen en ben weer helemaal op de hoogte.
    Volgens mij geniet je volop daar in la France.
    Nog een paar dagen en dan komen ze..............
    Volgens mij vind je dat ook wel weer heel prettig.
    Heb maar een leuke tijd met zijn allen en doe iedereen de groeten als ze aankomen.
    groetjes Diène

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Belvès

Eline

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 26894

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 24 Mei 2015

Darryl opzoeken, Ms. Maasdam

22 December 2013 - 22 April 2014

Stage deel 2, ms. Rotterdam

28 Juni 2013 - 27 Oktober 2013

Stage bij Holland America Line

29 Juni 2012 - 31 Augustus 2012

Viva la France

Landen bezocht: