hoi pipeloi! - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu hoi pipeloi! - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu

hoi pipeloi!

Blijf op de hoogte en volg Eline

10 Augustus 2012 | Frankrijk, Belvès

halloooooooo, tijd geleden sinds het laatste reisverslag!
en ik kan eindelijk zeggen, wat is het heet hier! na twee weken te hebben geklaagd over regen is het hier bijna onophoudelijk meer dan 30 graden geweest in de schaduw, en meestal wel meer dan 40 in de zon! love it :)
dit resulteerd de laatste dagen zelfs in dat ik 's ochtends na het douchen maar meteen mn bikini aandoe, want anders gebeurd dat een half uur later.

ze hebben hier trouwens een ander toetsenbord, heeeeeeeeeeel irritant. eerst kon ik het naar 'engels' zetten, dan kon ik er blind op typen. maar omdat ik het was vergeten terug te zetten, en eelco daarna bijna een geblokkeerde bankaccount had heeft ie die funtie eraf gehaald en nu zit ik met de gebakken peren :(

sinds twee weken is noor, het beste vriendinnetje van marieke uit nederland hier ook. eigenlijk heb ik geen kind meer aan haar. de hele dag zijn ze samen op pad. t liefst zitten ze bij Lisbonne, dat is een jongen uit zimbabwe die hier dagelijks workshops steenhouwen geeft. ik geloof dat marieke dit seizoen al op 4 of misschien wel 5 beeldjes zit! ook martijn kan zich daar graag vermaken.

ook hebben we samen een nieuw spel ontdekt, roll'it. voor mij wel bekend van de minigames van nintendo. en fin, daar hebben we ons ondertussen al uren mee vermaakt. en gek genoeg wijn zowel marieke als martijn me wel eens te slim af.

ennnnnennnnneennnnn, mn ouders zijn langsgeweest! met natuurlijk ook bart & roos & mn neefje mike. ook daarom heb ik zo weinig van mn laten horen. ze zijn vorige week woensdag hier aankomen. half 5 kwamen ze aan, even geholpen met de boel opzetten en 's avonds lekker bijgeklets en spelletjes gedaan :) donderdag was Roos jarig, ik had een heerlijke aardbeientaart besteld! 's avonds ben ik met mn ouders en mn zusje naar belves gelopen. we moeten dan de 'helse heuvel' over, een wandelingetje van ongeveer een half uur. ndaar even een rondje gelopen en een cocktailtje gedronken. vrijdag gingen zij kanoen en hebben we daarna lekker pannekoeken gegeten. zqterdag had ik een extrq vrije dag, marieke en martijn gingen hun verjaardag vieren met noortje, dus zij waren de hele dag daar. we wijn gezellig naar Sarlat geweest, lekker over de mark gelopen en door de smalle knusse straatjes. 's avonds zijn we ter ere van roos haar verjaardag uit eten geweest :)
zondag eeeeehm zondag was zondag..
maandag was ik vrij en hebben we ge'survival't. iets wat ik best graag wilde doen omdat ik anders helemaal nergens kom. ennnn natuurlijk ben ik lekker met mn pappie naar de carrefour geweest, lovee supermarkt!
dinsdag moesten ze helaas alweer weg, maarrrrr ik ga ze komende zondag na mn werk opzoeken op de camping waar ze nu zijn. dat is voor mij een uur met de trein, en dan nog 40 minuten met de auto, dan blijf ik daar slapen en ga ik maandag weer retour :)

ooh by the way, na de comazuiper, de verbrande palmboom hebben we nu ook een zuiper onder het personeel gehad. de jongens waren dusdanig onder invloed dat eentje is gaan fietsen om vlees te halen?! midden in de nacht, en op een of andere manier heeft hij toen zn enkel gebroken en is door een gast teruggebracht naar de camping toen ie ergens langs de weg was gevonden. hij is inmiddels op met een enkeltje nederland alweer een week thuis.

nou dit was het voor vandaag! tot snell!
over 3 weekjes kom ik alweer thuis :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Belvès

Eline

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 26891

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 24 Mei 2015

Darryl opzoeken, Ms. Maasdam

22 December 2013 - 22 April 2014

Stage deel 2, ms. Rotterdam

28 Juni 2013 - 27 Oktober 2013

Stage bij Holland America Line

29 Juni 2012 - 31 Augustus 2012

Viva la France

Landen bezocht: