vertraging.. - Reisverslag uit De Goorn, Nederland van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu vertraging.. - Reisverslag uit De Goorn, Nederland van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu

vertraging..

Blijf op de hoogte en volg Eline

04 Juli 2013 | Nederland, De Goorn

Lieve allemaal,
zoals jullie in mn vorige verslag hebben kunnen lezen was het nog spannend of ik mn paspoort met amerikaans visum optijd terug zou krijgen van het consultaat. Na de hele dag mailen & mailen, en mn vader is zelfs nog langs het consulaat geweest mocht het niet baten. Mn vader was donderdagmiddag rond 4 uur op het consulaat, hij mocht hem niet meenemen. en ondanks al mn gesmeek om m persoonlijk op te halen wisten ze doodleuk om half 5 te mailen dat ie aangetekend verstuurd was en ik m vrijdagmorgen zou ontvangen. Niks was minder waar, vrijdagmorgen had ik mn visum binnen. Maar helaas was dat te laat en nu ga ik 10 dagen later aan boord, komende maandag. Dus alsnog gaat papa me samen met ome Thed brengen naar Warnemunde (duitsland). Ik vond het op dat moment stom dat ik niet kon gaan, omdat je toch een soort van falend gevoel hebt tegenover het bedrijf, en alle andere mensen die op je rekenen. Daarentegen heb ik nu wel 10 dagen vakantie, 10 dagen geen werk, geen school en alle tijd om te genieten van vriendjelief, vriendinnetjes, familie en mn tas te pakken voor een geweldige periode aan boord.

Tot snel! xx