vertraging.. - Reisverslag uit De Goorn, Nederland van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu vertraging.. - Reisverslag uit De Goorn, Nederland van Eline Vreeker - WaarBenJij.nu

vertraging..

Blijf op de hoogte en volg Eline

04 Juli 2013 | Nederland, De Goorn

Lieve allemaal,
zoals jullie in mn vorige verslag hebben kunnen lezen was het nog spannend of ik mn paspoort met amerikaans visum optijd terug zou krijgen van het consultaat. Na de hele dag mailen & mailen, en mn vader is zelfs nog langs het consulaat geweest mocht het niet baten. Mn vader was donderdagmiddag rond 4 uur op het consulaat, hij mocht hem niet meenemen. en ondanks al mn gesmeek om m persoonlijk op te halen wisten ze doodleuk om half 5 te mailen dat ie aangetekend verstuurd was en ik m vrijdagmorgen zou ontvangen. Niks was minder waar, vrijdagmorgen had ik mn visum binnen. Maar helaas was dat te laat en nu ga ik 10 dagen later aan boord, komende maandag. Dus alsnog gaat papa me samen met ome Thed brengen naar Warnemunde (duitsland). Ik vond het op dat moment stom dat ik niet kon gaan, omdat je toch een soort van falend gevoel hebt tegenover het bedrijf, en alle andere mensen die op je rekenen. Daarentegen heb ik nu wel 10 dagen vakantie, 10 dagen geen werk, geen school en alle tijd om te genieten van vriendjelief, vriendinnetjes, familie en mn tas te pakken voor een geweldige periode aan boord.

Tot snel! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 26910

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 24 Mei 2015

Darryl opzoeken, Ms. Maasdam

22 December 2013 - 22 April 2014

Stage deel 2, ms. Rotterdam

28 Juni 2013 - 27 Oktober 2013

Stage bij Holland America Line

29 Juni 2012 - 31 Augustus 2012

Viva la France

Landen bezocht: